nedjelja, 13.05.2007.

eto, i ja dozujala... :)

...i mene je uhvatila blog groznica... ne znam kolko će me držati, možda neće uopće a vidjet ćemo...
neću se opterećivati, ovaj blog je nastao čisto za zapisivanje nekih mojih misli (uvijek sam voljela dnevnike :)) i za malo ubijanja vremena...
čitam samo par blogova al vidim kolko se u tome može uživati pa rekoh - zašto ne... bez opterećenja ko će me i kolko ljudi čitat (dok god oni nisu poznati :))
inače uskoro je i vrijeme ispita a trebalo bi se lagano i primit nekakvog učenja a eto ja sam si našla još jednu zabavu samo da do toga slučajno ne dođe...
ne znam kako vama al ova vrućina me uopće nije izmamila van.. volim sunce i lijepo vrijeme al što je previše, previše je.. radije se zavučem u hlad svoje sobice... a i lijeno mi je, iskreno :) već vidim da ću si preksutra kad su najavili pakao a ja bi skoro cijeli dan trebala provest na faxu uzet malo slobodnog vremena..
za nekih sat i pol idem s dragim do City centra. tražit haljinu.. idemo na svadbu za 2 tjedna pa eto.. već je vrijeme (treba još poslije nać i sve one detalje koji će ić uz haljinu). vidla sam u Storyu, onom kae bio za 5kn Lanu Pavić u jednoj slatkičkoj haljini, ja bi tak nešto al moš mislit... pitaj Boga di je ova to našla a i ne da mi se davat neke masne pare. bila sam malo gledat po gradu i fakat ima slatkih haljinica za 300, 400, 500kn
eeee.. da iskomentiram eurosong evroviziju ili kae već... ha ha... dobra je pjesmica.. al da je pobjedio zibn zibn (nemojte zamjerit ne znam beknut njemački) bila bi prava špička :) meni je osobno makedonska pjesma odmah na prvu ušla u uho što se meni inače baš i ne događa.. i žena mi je dobra i imala je preslatku haljinicu i tak.. fakat mi je OK...

eto... natrkeljala sam par stvari za prvi put... budite mi pozdravljeni (ako slučajno doletite pa pročitate ovo)
Ciao!

- 14:56 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna