petak, 29.06.2007.

Euforija

Sjećate se onog mog pogleda s terase? Napravim li sad jedno 5 koraka gledam ga uživo! Daaaa, na moru sam!

Ljepotu jučerašnjeg dana ne mogu vam opisati… Riješila sam onaj još jedan ispit, puno više na temelju sreće i stare slave nego samog znanja, i dobila predobru četvorku.
Popila sam pivicu sa kolegicom i otišla na Glavni kupit karte za vlak za Firenzu. To sam uspješno izvela ma da je bilo manjih komplikacija. Tri od četiri karte su kupljene, ovu zadnju moram uzet u Firenzi. Ne moram vam ni pričat da me već tad uhvatila opća euforija jer sad je stvarno gotovo – nakon što sam u subotu uplatila depozit i sad kupila karte – ja stvarno idem!

Nakon svega, ostala je samo odluka za more. I zadnja želja – da dragi ode sa mnom. Nažalost, nije bilo izvedivo. Ali odlučila sam da svejedno idem sama. Moram priznat da sam imala grižnju savjesti, što njega ostavljam i odlazim uživati.. ali jebiga, zašto ne kad mogu, a i zaslužila sam. A na kraju, ispunit će mi se druga želja – bit će kao nekad.

I tako sam ja oko 7 navečer odlučila spakirat stvari i jutros sa susjedom zapičila na jug. Još uvijek nisam došla k sebi od napada pozitivne energije, stvarno se već dugo nisam tako osjećala. Cijelim putem se nisam mogla uvjerit da stvarno idem na odmor. Da sam bez brige sljedećih mjesec i pol.
Već na trajektu sam srela frendicu koja me informirala koga ima, koga nema, gdje je špica ovo ljeto, gdje tko radi, i na kraju, najsočnije, da je moja bivša ljubav koji cijeli život sluša Grašu sa jednom frendicom, bivšom punkericom. The point is – nezamisliv par! Ali oboje su mi jako dragi, i da se ne zapitate nisam ljubomorna. Ja imam svoju sreću cerek Ali jedva čekam da ih vidim zajedno živo me to zanima (:baba: wink )

Dvaput sam se okupala, popila kavu u bircu koji mi je već tradicionalno prvo odredište kad dođem, maloprije sam se raspakirala a za večeras je već isplanirana pijanka. Sutra idemo na pješčanu plažu popodne, a navečer neka ekipa iz cijele Europe i šire, kae tu čistila plaže zadnjih nekih dva tjedna ima oproštaljku. Bit će besplatnih brancina njami

Događaja ne nedostaje. Do sljedećeg puta jedan morski…
Ciao!

- 19:52 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna