ponedjeljak, 09.07.2007.

Kako je završio prvi dio ljeta (+foto report)

Evo me opet u metropoli. Moram priznati da me ta putovanja prilično psihički iscrpe. Inače sam prilično emotivno osjetljiva kao osoba, i svaki taj odlazak mi je kao da ostavljam dio sebe. Podijeljena na sto strana. Sretna radi toga što idem, što ću vidjet dragog, a nesretna što napuštam svoj dragi otok. Sunce, plažu, izlaske i ekipu. Znam, netko će reći – vidi je što je sebična, ide ženska u Firenzu za tjedan dana, vratit će se opet i na more kad se vrati a ona se žali. I bilo je takvih pogleda kada sam odlazila, uočila sam ih. Od osoba od kojih bi takvo nešto i očekivala. Ali oni koji me kolko tolko poznaju, znaju da mi to stvarno teško pada. Da mi stvarno to moje mjestašce vrijedi više nego pet Firenzi. I da mi je žao svakog dana koje u ljeti ne provedem tamo. Ali dobro…

Vikend je inače opet bio buran. U petak smo bili na koncertu preslatkog Lukice i nakon poprilične količine ispijenog alkohola, cijelu večer sam skakala u prvom redu ispred pozornice kao neka pomahnitala fanovka. Malo je gayast, al ima mi nešto, kaj mogu. A alkohol čini čovjeka blesavim party smijeh
I, vjerovali ili ne, spustila sam se do to nivoa da sam se išla i slikat s njim pa evo iako sam se malo premišljala, stavljam sliku na uvid. Bez mene naravno, sorryte.

Image Hosted by ImageShack.us



Vani je sa mnom bila i vjenčana kuma mog brata, koja ima 29 godina i ajmo reć nesređenu ljubavnu situaciju, tj. Problem što zna šta ne želi, al ne zna što želi. Ako me kužite. A uglavnom traži nešto previše. Ali tu si je večer našla frajera i to fakat zgodnog.

U subotu je bilo nešto trulije, valjda sam i ja već bila iscrpljena od prošle dvije večeri a i u disku je bilo slabo. Prvo sam se napričala s kumom, a poslije smo završile s ekipom od Danijela iz Big brothera, koji mi je ostavio dojam još mutavijeg čovjeka nego što je bio na TVu. I ne znam kakav je bio ovaj frajer s kojim je kuma poslije i zabrijala (u očajanju što nije došao ovaj od jučer lud ) ali tip s kojim sam ja pričala je bio naporan a kao šećer na kraju se ustao i u valu nekakvog ludila ugrizao me za nos! Ma di to ima! Naravno, nakon toga sam pobjegla glavom bez obzira. Koja zadnja večer. Al moja šogorica je zaključila da bi kuma trebala češće sa mnom van s obzirom da to pogoduje njenom ljubavnom životu smijeh


Otvorila sam novi blog, kao što ste mogli primijetiti. Ne znam još kakvo će stanje biti tamo u Italiji, ali ako ću imati priliku javljat ću vam se. A adresa će biti dostupna i mojim nevirtualnim prijateljima i zato ga pišem na drugoj adresi. Iz istog razloga još jednom MOLIM DA SE OVAJ BLOG NE SPOMINJE jer ga želim zadržati mojim, intimnim.


Za kraj evo još jedan fotonatural uvid u ove moje morske dane cerek

Moj putić od vikse do mora

Image Hosted by ImageShack.us


Ovo vidim kad se spustim, na desnoj strani (pogled na lijevo je slika iz prošlog posta)

Image Hosted by ImageShack.us


Jedrilica

Image Hosted by ImageShack.us


Tu sam ja…

Image Hosted by ImageShack.us


Duga iznad zadarskog kanala

Image Hosted by ImageShack.us


I izlazak sunca fotkan nakon noćnog provoda smijeh

Image Hosted by ImageShack.us


Cure moje, poljubac i ...

Ciao!

- 18:45 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna