nedjelja, 26.08.2007.

Kako izbjeći obaveze

Jučer sam bila s kolegom na kavi. Kao, da mi da skripte. Za onaj teži predmet. Ali jedino što smo napravili smo uznapredovali prema neučenju. Jednostavno smo zaključili da je ispit prezajeban i da bi ga trebali otkantat kad već možemo. A možemo jer nije uvjet. I tako smo popili par pivi u to ime. Živjelo neradništvo party
Ja sad tako i onako službeno upisujem tek drugu godinu pa se mogu malo i zajebavat. Ali ako odustanem od ovog predmeta to će mi značiti jedan više u idućem semestru. Vidjet ću... Da je bar to jedan od onih ispita, kaj naštrebaš više manje i miran si. Nego se ovo sastoji od parafraziranja talijanskih djela od 15.-18. stoljeća. A to je zajeb kad si na razini talijanskog na kojoj smo mi na drugoj godini. Never mind, dosta o tome.

Druga stvar koja me veseli, iako je još upitna, i zbog koje je jednostavno šteta potrošit 9.mj na taj glupi ispit je jedan posjet. Naime, postoji šansa da mi 5.9. u posjet dođe moja 17-ogodišnja cimerica Kostarikanka, Tatiana, s kojom sam dijelila stan za vrijeme boravka u Firenzi (ko je čitao drugi blog, zna o čem se radi). Njen boravak u Firenzi traje 2mj, i sad se već zaželjela domovine i htjela se vratiti ali joj je mama rekla da ostane, da posjeti još nešto. A ona je rekla da jedino što bi htjela posjetiti je Hrvatska hrvatska cerek (izgleda da sam stvarno uspješno promovirala domovinu).

Image Hosted by ImageShack.us


Jedini problem je što bi ona došla 1.9. a meni to još ne odgovara, zbog tih prvih rokova. Pa ćemo vidjet, nadam se da će uspjet skombinirat da ostane u Firenzi još koji dan pa da me posjeti. Fakat bi mi bilo drago.

Inače jučer sam mogla bit na koncertu u Puli. Frend mi nabavio kartu. Al nisam, šta ću tamo bez dragog. Ma da su mi super i Gibo i Oliver. Al načula sam da je iduće ned u Varaždinu Gibo za đabe (nemojte sad svi navalit wink ). A budući da mi je i tak Gibo draži, nadam se da će me dragi usrećit i povest. Fak... upravo sam shvatila da je to večer prije ispita. A jeb.... blabla

Eto, jedan kratki post. Budući da mi se i ne događa puno toga wink

Pusice šaljem...
Ciao!

- 11:43 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna