srijeda, 29.08.2007.

This is me :)

Životareći, listam vaše blogove i shvatim kolko sam stvarno poludila i navukla se na sve ovo... Lista blog prijatelja se samo širi, a na neke već gledam kao da ih stvarno poznajem...

I shvatila sam da se nema smisla više biti anonimac. U stvari, glavni razlog zašto nisam tu stavljala slike je što nisam htjela da na blog nalete osobe koje i u stvarnom životu poznajem, jer sam htjela ovo mjesto zadržat za sebe. Al onda razmišljam... what the hell.. mislim, kolki su izgledi?!

I odlučujem se ne zamarati više time... i predstaviti vam sebe i moju najdražu osobu na jednoj meni posebnoj slici, naći ćete ju i na panou (izlet na Kornate 2006)

Image Hosted by ImageShack.us


Vjerujem da će se situacija mijenjati i da neću uvijek imati toliko vremena za vas ali želim da znate - uživam u vašem društvu...

Pusa svima : pekmez : wink

Ciao! :)


UPDATE
Evo ja iz malo bližeg. Sad imam nešto kraću kosu. Ovo je slikano u Tescu u Bratislavi (na autiću za dječicu :D) ove godine u četvrtom mj. Mladoliko izgledam, kaj ne ;)

Image Hosted by ImageShack.us

- 16:27 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna