petak, 31.08.2007.

15 stvari koje niste znali o meni

-odrasla sam uz dva (13 i 14 godina) starija brata

-završila sam osnovnu glazbenu (prije 5g) i od tada gotovo i nisam taknula klavir

-nisam sportski tip, ne znam igrat košarku, rukomet i loša sam u odbojci (ukratko: lopta i ja smo od malena na vi)

-smatram se dosta nespremnom za život za svoje godine (nisam našla boljeg načina da ovo izrazim)

-draži su mi psi nego mačke (al na vrhu su konji, naravno)

-rijetko se smijem bez razloga, al zato lako plačem bez konkretnog (na pjesme, filmove i slično)

-razbila sam prednja dva zuba kad sam imala 10 godina, u lunaparku

-najbolja prijateljica s mora zove me Nježna

-zbog usporenosti u srednjoj sam imala nadimak Speedy

-ljudi misle da sam flegma al u biti šizim iznutra

-bolje sam rame za plakanje, nego savjetnik

-još uvijek negdje imam popis svih dečki s kojima sam ikad zabrijala

-prvi dečko s kojim sam se sexala bio je ovaj s kojim sam danas (bilo mi je skoro 19)

-za ženu previše pijem (i previše mogu popiti), najradije pivu

-kad je Dinamo osvojio prvenstvo 2003. i ja sam preskočila ogradu i uživala u euforiji na terenu

- 11:17 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna