subota, 01.09.2007.

Živjelo plandovanje!

Došao je rujan. Moj mjesec.

Vidjeli ste i sami da sam se ponovila. Prvotna zamisao je bila da imam konja u galopu a budući da mi se sviđa kak Ruby radi design od dvije slike predomislila sam se kad mi se sreća nasmiješila i našla sam ove dvije koje se kao nastavljaju.
I boxeve sam malo nadopunila, napravila arhivu postova, stavila neke citate i tako.
Jednog dana ću nekog namolit da mi napravi i tag-a-feed, onda ću bit potpuna zubo
Ja ponosna, nadam se da se i vama sviđa.

Iako me Kenya upozorila na Gibin koncert u Karlovcu, koji je danas, sutra se svejedno održava isti u Varaždinu. Pa će da se ide valjda smijeh Moj momak pokazao dobru volju i rekao da će me voditi ako ne bude kiše.
Image Hosted by ImageShack.us

Ne mogu vjerovat da sam ga u razmaku godinu dana uspjela nagovoriti da na dva Gibina koncerta ide sa mnom. A ribica… cerek
Uglavnom ratni plan je taj da prvo dođemo oko 17h kod mog najboljeg frenda u viksuu Vž, on i njegova draga dočekat će nas sa roštiljem, naklopat ćemo se i oko 19h lagano u centar. Šetnjica i onda koncert pjeva
Ako mi kakva jesenja kišica to pokvari, ubit ću je mad

U ponedjeljak pada ispit, baj d vej. Jedan sam već odjavila. Onaj gori, naravno. I sve si mislim odustat od njega i odslušat neku drugu književnost umjesto. A ni za ovaj drugi se nisam pretrgla. Naravno. Ako njega ne dam, brijem da se mogu pozdravit da ću vidjet još mora s dragim ovog rujna. Joj, vi mlađahni, ako čitate, učite na greškama. Disciplinirajte se na vrijeme yes


I za kraj… nisam mogla da ne stavim

Image Hosted by ImageShack.us


Ciao! svima


UPDATE 2.9. 14.34

Kao prvo.... BRAVO BLANKA! CARICE!

A kao drugo... tko je upravo gledao dodjelu, mogao je prije Blanke vidjet jednog drugog zlatnog slatkiša... Finski bacač koplja Tero Pitkamaki (to sam si odmah zapisala jer mu je prezime ravno japanskom)
Ko nije vidio nek tu pase oči (ako mu se sviđa...)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

- 17:43 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna