petak, 19.10.2007.

Pomozite Tomislavu!

Inspiraciju za ovaj post našla sam na blogu Male Anje. Znam da je puno ljudi kojima treba pomoć, al evo ovo je na neki način moj prilog za prijatelja.

Tko je Tomislav Medić?

Image Hosted by ImageShack.us

Tomislav Medić ima dvadeset godina i stopostotni je invalid otkako je u mjesecu studenome 2004. prigodom pada zadobio teške ozljede glave. Prigodom operacije utvrđena je teška ozljeda kralježničke moždine koja zahtijeva dugotrajno liječenje. Zbog toga Tomislav ne može hodati, u rukama gotovo da i nema osjeta, a govori šapatom. No, zahvaljujući velikoj volji do kraja srednje škole dijele ga tri ispita i polaganje mature u VII. gimnaziji u Zagrebu. Namjerava upisati studij prava.

Tomislavu je potrebna 24-satna rehabilitacija uz fizioterapeuta i logopeda, a njegova invalidska kolica sve manje zadovoljavaju njegove potrebe. Potrebna su mu kolica na električni pogon jer bi ona uvelike olakšala njegovu pokretljivost. Također, ljeti mu pomaže boravak u Specijalnoj bolnici za medicinsku rehabilitaciju Biokovka u Makarskoj. S obzirom na to da Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje pokriva tek dio troškova Tomislavova liječenja, to mu je potrebna vaša pomoć.

Svoje priloge možete uplatiti na adresu: Zaklada 'Biskup Josip Lang', Palmotićeva 33, 10 000 Zagreb. Žiro-račun je 2340009-1110097040 (donacija za Tomislava Medića).


Tomislav je, naime, (bio) moj školski kolega.Image Hosted by ImageShack.us
Nismo išli u isti razred ali se moj i njegov dosta intenzivno družio, na sva putovanja smo išli zajedno, na maturalac, a bili smo i na istom rođendanu večer kad se to dogodilo (slika koju sam stavila je od te večeri). Šta se točno dogodilo ni dan danas se ne zna, jer se Tomislav ne sjeća, on je nakon izlaska iz tramvaja, u kojem je bio s prijateljima, otišao doma a iduće što je poznato je da su ga roditelji našli u lokvi krvi ispred kućnih vrata. Bio je u komi ni ne sjećam se više koliko, organizirala se misa na kojoj smo molili za njegov život. Ne moram vam ni pričati, grozno. On je srećom preživio.
Ja ga nisam vidjela od nesreće, kažu da se nije promijenio, a ja o njemu mogu reći sve najbolje. Nenametljiva, izrazito draga i simpatična osoba. Pametan, odličan učenik. Sa svakim je popričao, uvijek sa smješkom na licu i uvijek dobre volje. Ovaj članak je od sedmog mjeseca negdje, on je u međuvremenu maturirao s odličnim i izvanredno upisao pravo.

Meni preostaje da vas pozovem da pomognete ovom izuzetnom dečku i bilo bi mi drago da bar jedna osoba uplati neki dobrovoljni prilog. Isto ću vas obavijestit za humanitarni koncert u studenom (to neće biti ništa veliko ni glamurozno) čiji prihod ide Tomislavu, a tamo će biti i kutija u koju će se moći ubaciti priloge.

Dakle, još jednom:
Zaklada 'Biskup Josip Lang', Palmotićeva 33, 10 000 Zagreb. Žiro-račun je 2340009-1110097040 (donacija za Tomislava Medića)


I da napomenem, ne očekujem da mi u komentarima pišete hoćete li ili nećete i zašto donirati novac. To nije moja stvar, niti me zanima. Ko može, dat će.

Isto tako ste pozvani da o ovom napišete nešto kratko na svom blogu ili jednostavno stavite link na ovaj post.

PRIVATNI DODATAK:
Sutra bi mu bio dvanaesti rođendan... Ne znam jel bi obilježavala. I kako. Ili bi možda bilo lakše ne misliti... kolko je moguće.

Budući da vam se dugo nisam javljala reći ću vam da je fax vrlo intenzivno.
Jedna stvar, za koju trebam jedan doktor u kući savjet. Imam užasnih problema sa žuljevima na tabanima. Da, na onom doljnjem dijelu. Jučer sam došla doma sa cijelim onim "jastučastim" dijelom u ogromnim mjehurima. Molim vas pomozite jer ću do daljnjega biti osuđena samo i jedino na tenisice (koje su mi još uvijek najmilije ali ja volim čizmice, petice i tako).

Ciao! svima vama dobre volje! Cmokam vas puno puno!

- 08:00 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna