srijeda, 24.10.2007.

Malo privatnjaka

Ah lagano sam zaboravila ono razdoblje sa viška slobodnog vremena. A prestalo je tek prije nekih dva tjedna. Nije da se žalim. OK mi je sad. Osjećam se ispunjeno i korisno. Kao prava mala horoskopska djevica. Imam stvarno dosta posla. Definitivno više nego ikad sam zatrpana zadaćama, seminarima, lektirama (da, tako je to kad studiraš jezik), tjednim testićima i kolokvijima. Osim toga, raspored je opća žalost, imam ogromne rupčage i gro vremena provodim na faxu.

Ove nedjelje ću uzet slobodno od posla, jer jednostavno moram sve dovest na svoje, ako se počnem zatrpavat di će mi bit kraj? Jednostavno si ovaj semestar ne mogu dopustiti apsolutno kampanjstvo (kaže ona dok piše post a trebala bi čitati lektiru jer mora napisati referat). Stvarno imam groznih predmeta (ne znam jesam spomenula staroslavenski? Da, ćirilica, glagoljica, petnaest deklinacija imenica, plus teoretski dio i tako to).

U komentarima su neki zaključili da sam bila u nekoj krizi jedan od zadnjih dana. Dragi me, naravno doveo do toga. Već me dugo nije tako izbacio iz takta. Da sad ne pričam cijelu priču, vrhunac je bio kad sam ga nazvala – nije se javio; pa me nazvao iz džepa a da nije bio ni svjestan i onda se opet nije javio kad sam ga nazvala. Da bih mu ja nakon toga poslala poruku da drugi put pazi da mu se tak nešto ne dogodi, a on meni, umjesto da se ispriča do poda, pošalje: OK. E to samo on može. Žalosno je što stvarno zvuči toliko komično…al meni je srce vrisnulo a tlak poskočio u tom trenutku.
Odala sam se alkoholu, naravno, način na koji se inače prečesto nosim s problemima. U dva sata sam suknula ne znam koliko gemišta, dva jegera i zadimila za dvoje. Konobar, Igor, mi se samo podmuklo smiješio i pokazivao mi da duboko dišem. Praznik za njega, obožava kad me može podprcavat, ali i on je priznao da dragi nije bio u pravu.
Riješilo se to nekako, kako to već obično biva (da, oprostila sam na nikad ne izrečenu ispriku).

Što je još novo? I mene su napokon silne pozivnice dozvale na Facebook. Tamo sam našla pol razreda iz srednje, neke ljude sa Ugljana, Tati i Charlesa s kojima sam bila u Firenzi i tako, nije loše. Slike sam neke već postavljala a u ostalo se još nisam toliko ufurala ali ima vremena.

Od aerobika sam odustala. Da, zar ste sumnjali? Moj poduzetni tim također. Kao što sam i predviđala. I ne da mi se davat novce jer smo takvi da jedan drugoga podkopamo, umjesto da se guramo međusobno da idemo. I onda to završi tako da se novci bace u vjetar.

Ima sigurno još novih stvari. Dugo nisam pisala „privatni“ post. Al dosta vam je ovo.

Još jednom vam hvala što ste stavili link za pomoć Tomislavu na svoje blogove. Koncert će najvjerojatnije bili održan 6.studenog u KSET-u, ali to još ne morate stavljat po blogovima jer ću vrlo skoro znat je li to sto posto, u koje vrijeme, ko će nastupat a nadam se da ću stavit i plakat (to ja sve radim kind of potajno, jer nitko ne zna za blog pa tako ni za ovu moju akciju, pa tako ne mogu baš ni reć što će mi).

Puno pozdrava od vaše „undercover“ Assi smijeh

Ciao!

E da, WTF s ovom listom izbori na naslovnici? Totalni bezveznjak, koga to tolko zanima da su morali novu listu napravit. : mrzi izbore : blabla

Još sam nešto zaboravila!
Balašević tribute!
Vjerujem da će me put tamo odvesti yes


UPDATE 20:21
Našla sam o koncertu na KSETovoj stranici, tako da je šta se datuma tiče potvrđeno...

- 18:50 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna