petak, 16.11.2007.

Naughty tetkica!

Jesam li kad spomenula koliko ne volim licemjerne ljude? Ma jesam, sigurno. Isto tako ne volim one koji su toliko nahranjeni sami sobom da me čudi da se ne zbljuju. Jedna od njih je naša zvijezda (ili sada već spada pod holivudsku)....

Image Hosted by ImageShack.us



Neven Ciganović.
Postala mi neka glupa fora komentirat naše javne ličnosti al nemrem ga prešutit, čovjek jednostavno inspirira. Koliko god daleko bio. Ne znam koliko vas zna da gospon Neven piše blog. Nisam ni ja do neki dan kad su mi poslali nešto na mejl pa sam slučajno naletila.Image Hosted by ImageShack.us
Uglavnom, dotični se našao pozvanim i sišao s holivudskog neba da bi iskritizirao hrvatsku TV ponudu. Ispljuvao je deklariranog BB gaya Hrvoja:
E da nam nije rekao da je tetkica, nitko ne bi posumljal…baš. Kao da kod nas u BB kući već nije bilo pederluka, onog prikrivenog.


Licemjer, valjda je ljubomoran što je Hrvoje imao petlje priznati ono za što on petlje nema. On samo ima petlje da piskaranjem na blogu blati razne ličnosti hrvatske estrade ovako prekoocenaski udaljen od svih. Ko da je on sa svojom izoperiranom facom i pitaj b(l)oga čim sve ne bolji od svih njih. Kao da on svoje dupe nije prodao. Ma bljuje mi se od takvih ljudi. I, da napomenemo, on BB ne prati, on to samo tako zna headbang

Baš me zanima kako će biti kad se vrati u Hrvatsku i kad će morati svim tim ljudima pogledati u lice?

Opće ne znam zašto se ljudi oko toga toliko uzrujavaju? Pa šta ih briga za druge, ak je netko gay njegov poso, njega će guzit, ak je netko multipraktik (kao što je opisao Mariju Cvitanović) opet njegova stvar. Ma tko je on da im sudi? Tako me ljute takvi ljudi! Još bi razumjela da ima ikakve veze s njima, a nema.

Ostavili su mu par dobrih komentara:
...pa mislim on tamo radi u jebenoj SUVENIRNICI, a prića o nekakvom jet-setu....
...čak ni u dalekoj Americi Neven prati hrvatsku kvazi estradu i tako ispada isfrustrirani, zavidi ego - tripski - nacionalističko prepotentni gayčić.....jadno....

Šta vi kažete?

Pozdrav uz novu zanimljivost... I hvala svima na komplimentima u komentarima cerek

Zanimljivost #5
Tamo negdje u mlađim danima (kad sam brijem bila u nižim razredima osnovne) moja najbolja prijateljica zvala se Maja. Ona je i moja susjeda, živimo svaka s jedne strane raskršća, a na trećoj strani je školsko igralište. U našoj djetinjoj kreativnosti nas dvije smo izmislile najdebilniju dječju igru. Kraj igrališta je jedna trafostanica. I onda bi mi stale na raskršće i čekale da auto skrene iz glavne ulice u našu. Kad bi skrenuo mi bi brže-bolje ko blesače trčale da se sakrijemo iza trafostanice jer nas kao farovi nisu smjeli osvjetlit. I onda nazad na raskršće. Kolko je igra bila blesava, ime smo joj još debilnije dale - Psa i ovce! Ne pitajte me kako. Ni ja danas ne shvaćam. I nitko drugi se nije htio igrat s nama toga, ni jednoj mojoj prijateljici to nije bilo zanimljivo. A mi smo mogle satima. Noći i noći. Samo Psa i ovce, Psa i ovce


Ciao!

- 16:43 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna