nedjelja, 30.12.2007.

Rezime - passato&futuro

Vrijeme je da i ja sagledam prošlu i okrenem se idućoj godini.

Prvo ćemo 2007. proći kratko po mjesecima

SIJEČANJ
Nova je, kao što mnogi već znate, dočekana na Plitvicama. Mirno i ugodno.
Proslavljam drugu godišnjicu s dragim cerek

VELJAČA
Već drugu za redom obilježili su ispiti. Bilo je zadovoljavajuće.

OŽUJAK
Ožujak je bio crn. U samo deset dana život su tragično izgubila dvojica mladića koje sam poznavala tuzan

TRAVANJ
Obilježila su ga dva predivna putovanja. Četiri dana u Italiji, Milano i okolica sa mojim dragim curkama s talijanskog, a zatim sa mojim slovakistima tjedan dana u Bratislavi. Tjedan kao drugi maturalac thumbup

SVIBANJ
Kumstvo! Dobro, nisam baš ja bila kuma, al bio je totalni doživljaj.
Otvaram blog.

LIPANJ
Opet ispiti…
Sa zadnjim danima bježim na moj Ugljan

SRPANJ
Nakon desetak dana provedenih sa mojim dragim otočanima, vraćam se u Zagreb da se pripremim za drugi put. Dva tjedna nella bellissima Firenze.Image Hosted by ImageShack.us


KOLOVOZ
Nakon povratka odlazim s dragim nazad na Ugljan. Vraćamo se već nakon dva tjedna jer je on morao raditi, al meni je to bila prilična pogreška jer sam životarila dok sam mogla uživati u suncu i moru. Ah, sve za ljubav kiss

RUJAN
Ništa puno različit od druge polovice kolovoza. Dala sam jedan od dva ispita i vrijeme uglavnom provodila na netu.
Proslavila 21. rođendan.
Iznenada je uginuo moj dragi pas cry
Na kraju mjeseca počinjem raditi nedjeljom.

LISTOPAD
Krenula je treća godina mog fakultetskog obrazovanja i život se vratio u kolotečinu. Uz ugodno društvo mojih kolega.

STUDENI
Na humanitarnom koncertu za prijatelja iz srednje susrećem dosta ljudi s kojima sam nekad djelila muke.
Otvaram talijanski blog koji doduše nije zaživio ali počinjem dopisivanje sa pomalo neobičnim likom iz Napulja.

PROSINAC
Najsvježiji mi je al ne znam što bih o njemu napisala.
Bili na humanitarnom koncertu u Ciboni, bezvezarija al ajde u dobre svrhe.
Kraj godine će izgleda opet bit relativno miran, u jednoj kolibi sa još 2-3 para, uz teletinu i janjetinu.

Ma ja sam zadovoljna. Stvarno jesam. Dođe mi da vam zapjevam nešto tipa one pjesmice: "Sretna vama svima nova, meni dobra je i ova, stara godina...". Ali život ide dalje i ko zna što nas sve lijepoga čeka. Kod jedne blogerice sam pročitala da je nezadovoljna jer se vec nekoliko godina se nije makla sa tocke. Nije se ni kod mene nešto promijenilo. Al ništa mi ne fali, i osim nekih pomaka na faxu ne bi htjela neke promjene. OK, kužim da je kod nje slučaj malo drugačiji, samo me potaklo na osvrt.


Što očekujem od iduće godine?

> Kao i svi, na prvom mjestu zdravlje.
> Zatim nastavak uživanja u ljubavi, bez nekih većih kriza, preispitivanja i slično. Nikako ne postati još jedna mlada mama. Not yet! :ima fobije:
> Potpuno čišćenje druge i uspješno (kolko je moguće) čišćenje treće. Napokon odlučiti što će biti s magisterijem.
> Opet putovati. Opet na terensku u Slovačku i nadam se na ljeto u Rim. I još ponešto ako Bog da.
> Nastaviti zarađivati sitne pare. Po mogućnosti nedjeljnom posliću dodati instrukcije.

Još jedna velika stvar... Suočila sam se s tom nekom fakin fobijom od auta i vozačkog. I odlučila protiv toga. Ne ubrzo. Nego u devetom mjesecu, kada će počet akademska godina koja će se sastojati od čišćenja svih zaostataka pa ću imat dosta vremena. Nadam se da me ti silni mjeseci neće pokolebati u odluci.

Još mi preostaje da vama dragi blogeri, uz puno poljubaca zaželim

Image Hosted by ImageShack.us



Ciao!

- 19:18 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna