petak, 04.01.2008.

Pjevaj sve, samo nju mi ne diraj

Svi mi imamo neke pjesme koje nas, kad ih čujemo, podsjete na određena razdoblja ili trenutke iz prošlosti. Naslov upućuje na depresivnu Sandijevu pjesmu ali to ne znači ništa, mene ove pjesme vežu uz trenuke kojih se rado sjetim.
Izdvojila sam pet pjesama, koje možda nisu najbitnije, ali sam ih se sjetila pa ću vam ispričati što su one meni obilježile.



BABE (Caught In The Act - CITA)


Image Hosted by ImageShack.us

Jedan od boy bendova koji je vladao mojim mlađahnim danima. Backsići su bili puuuno jači, al od njih smo nekako sve pjesme jednako pobožno cijenile. A u CITA-i je najjača bila ova stvar, i Benjamin koji ju je pjevao naughty
Baš smo ju neki dan frendica i ja slučajno počele pjevati (jedna od one dvije s kojom sam odrasla) pa eto nije bilo načina da se ne nađe na listi kad sam shvatila da još danas kolko tolko znamo riječi fino




UNBREAK MY HEART (Toni Braxton)

Bila sam peti razred i sviđao mi se jedan dečko iz razreda do. Frendica je dogovorila da dođe k meni, trebao je još neko muški doć, sjećam se, ali je odustao i on je hrabro došao sam. Frendica je pustila sentiš i ona je plesala s mojim dragim Alfekom a ja sa njim sretan
Mojih nije bilo doma jer je bio sprovod od ujaka, al kako ga nisam baš poznavala nije me previše diralo (znam, to nije bilo baš lijepo). Možete si misliti da kompletna obitelj nije bila baš oduševljena kad je skužila da sam si ja za to vrijeme organizirala "zabavicu".
I još nešto, dvije godine kasnije to je bio prvi dečko s kojim sam se (onak pravo) poljubila cerek




JUTRO DONOSI KRAJ (Vesna Pisarović)

Ova pjesma vezana je uz jednu veliku ljetnu ljubav. U tog dečka sam dugo (dobro, pojam dugog kad imaš 13 godina je malo drukčiji wink ) bila preko glave zaljubljena. Stalno sam čekala da nekaj bude. To se, naravno, događalo na mom Ugljanu. Kad je bio koncert od Pisarovićke u disku, stvar je bila sad ili nikad, budući da je to bila jedna od rijetkih noći kad bi ostala tako dugo (sjetimo se, bilo mi je 13).
I dogodilo se! Samo što je to u mojoj glavi označavalo dugu i savršenu ljubav (blože, što naivna bijah bang )
Bit će vam sve jasno kad vam prepišem neke dijelove mog dnevnika od te večeri
"Taman prije pauze smo otišli van, da bi nastavili što smo počeli, a kad smo se vratili cijelo je društvo bilo ispred diska. Već mi je onda bilo čudno što mi je puštao ruku, ali nisam se obazirala. Kad smo se vratili unutra počela je noćna mora. Izbjegavao me, ignorirao kao da se ništa nije dogodilo.
....
Došle smo (doma op.a.) oko pol šest, još smo se nas dve cerekale, a ja sam vratila film, prisjećajući se slike prije odlaska: T. (taj dečec op.a.), dobre volje, raspjevan na Pisarovićkinu Jutro donosi kraj, i ja, sva zbedirana, s nadom da u toj pjesmi nema ni malo istine."
Možete si mislit razočaranja kad me i dan danas, nakon osam godina, ta pjesma na tu večer podsjeti.




TRUE COLORS (Cyndi Lauper)


boomp3.com

U četvrtom srednje sam spržila par CD-a s muzikom iz 60-ih i 70-ih. Iako nikad nisam bila nešto od učenja, kad je došlo vrijeme mature frendica i ja smo se fakat odlučile primiti posla. Ona bi došla do mene svako jutro i učile bi do navečer, tako dva tjedna. Ova stvar nam je bila ispušni ventil, u pauzama bi ju pojačala do maximuma i izvrištale dušu iz sebe nut



ODLAZIŠ (Lana Jurčević)




Došli smo i do posljednje, koja je vremenski vrlo blizu prethodnoj jer je obilježila maturalnu večeru. Tad je to bio opak hit, i uz klasično plakanje na Kad se prijatelji rastaju, tamo negdje oko 5 sati mi žene smo kružno pale na koljena i iz sveg grla felšale ovu pjesmu - prizor i zvuk ne želim ni znati. Ko da je Thompson a ne Lana rofl



Ovo je ispalo malo dugačko, al došli smo do kraja zubo
Plan mi nije bio da ovo pišem kao štafetu, al znam da će se dopast nekim ovisnicama kiss pa prosljeđujem Sanjici, Nini i Malenoj koje će sigurno bit oduševljene, a ostali nek si uzmu tko želi fino


E i trebam pomoć! Jel zna tko kako bi ovu dugačku arhivu mogla staviti u neki tipa folder?

Ciao!

- 19:02 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna