ponedjeljak, 14.01.2008.

The perfect job

Nakon već redovitog razbuđivanja na badmintonu svakog ponedjeljka ujutro, zaputila sam se na jednako redovitu kavu u moju najdražu birtiju kraj faxa. I uzmem ja svima dobro poznata 24 sata. Na onim zadnjim stranicama di obično ne piše puno toga pametnog, članak o poslu.

Kažu oni: vaše pravo zanimanje možete otkriti odgovorima na ova pitanja:

1. Motivira li vas posao da ujutro s lakoćom iskočite iz kreveta sretni što počinje novi radni dan?

2. Omogućuje li vam posao da se izrazite, pokažete talente i svoju pravu vrijednost?

3. Ostavlja li vam posao dovoljno vremena za obitelj, prijatelje, za rekreaciju i hobije?

4. Najvažnije, smatrate li da radite ono što volite i osjećate li da volite ono što radite?

Ako su vaši odgovori potvrdni, pronašli ste pravo zanimanje. Ako je većina odgovora “ne”, tražite dalje!

Tko onda danas ima idealan posao?

Krenula sam, naravno, od mojih roditelja.Image Hosted by ImageShack.us
Doduše, u onim ranijim danima, kad sam ja bila mlađa i kad je mama još radila. Cijeli svoj život provela je u istoj firmi, u računovodstvu, što bi se reklo klasičan uredski posao. Ne vjerujem da je nakon tolko i tolko godina rada bila sretna što počinje novi radni dan. Također, mislim da nije bilo nekih izražavanja jer se ništa nije mijenjalo, već ista procedura iz dana u dan, iz godine u godinu. Mene je praktički odgojila baka i odgojne ustanove jer je radno vrijeme naravno bilo do kasnijeg poslijepodneva, kako za nju, tako i za tatu. Kolko je to voljela, neću se upuštat, jer o tome stvarno s njom nisam razgovarala pa neću iskakat sa zaključcima, ali mislim da je ovo bilo dovoljno.

Sljedeće pitanje, čemu od toga se ja mogu nadati za koju godinu kada ću tražiti posao?
Danas je ultrateško naći posao u struci, pogotovo ako nisi jedan od onih sa najboljim znanjem, ocjenama i po mogućnosti još kakvim dodatnim sposobnostima. Pretpostavlja se da je ono što si studirao područje u kojem bi se htio i mogao izraziti te bi posao na tom području bio taj radi kojeg bi se veselio radnom danu i koji bi (što je, kažu, najvažnije) volio.
A kada u našoj državi dobiješ takav posao, koji ćeš voljeti i po mogućnosti dobro zarađivati, obično mu moraš dati više od 100 posto, sebe i ne samo radno već i većinu slobodnog vremena. Što nas dovodi do preostalog pitanja - di je tu obitelj?

Po meni je činjenica da ne možeš imati sve. Što bi mene zadovoljilo? Trenutno se vidim sa poslom u struci, u školi stranih jezika sa nekoliko popodnevnih sati rada. Uz poneke instrukcije naravno. Obitelj bi mi ipak bila na prvom mjestu dok bi glavne financije ipak donosio dragi. Sve je to još daleko, da ne mislite, ali eto taj članak me malo ponio u budućnost. Kakve su vaše zamisli?


Na kraju mala digresija (kako bi rekao moj dragi profesor, ili po njegovom državni činovnik, iz staroslavenskog headbang ).
Naravno, u vezi s faxom. Učim hrvatski za kolokvij koji imam sutra pa sam se malo začudila kolko u biti toga ne znam. Na primjer, ko mi može sa sigurnošću reći kaže li se:
četvera, četvora ili četiri vrata? Da vas vidim cool

Ciao! mah

E! Jedan zanimljiv osvrt na jučerašnje mlataranje na Dvoranskom prvenstvu koji mi se prilično dopao yes

- 19:21 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna