srijeda, 30.01.2008.

Dva i pol od sedam

...što je vrlo dobro! Naravno, ne radi se o liku iz Zvjezdanih staza već o stanju mojih ispita! Dakle, hrvatski je riješen preko kolokvija i to sa jednom jaaako čvrstom četvorkom. Treći kolokvij iz talijanskih jezičnih pisala sam u subotu, i jučer doznala da sam prošla što znači da mi preostaje samo usmeni i to je ta "polovica". Prvi baš-ispit je bio prekjučer, iz jezičnih iz slovačkog i pala je jedna petarda na koju sam jako ponosna. Jedina prava muka mi je staroslavenski al mislim da sam o tom dosta već cvilila. Ostalo ukratko


-godišnjicu nisam proslavila uopće. Pitanje je i dal ću Valentinovo. Al to je manje bitno. Bitno je da se volimo. A volimo se. Jako. Hvala ne čestitkama kiss

-napokon idem u kazalište nakon doosta vremena. U nedjelju, Metastaze u Kerempuhu. Priče nekih blogera me potakle sretan

-danas sam malo brzinski obišla dućane i još jednom me izludio nered i hrpa ljudi koja vlada rasprodajama - kupila ništa

-saznala sam da gramatici koju sam naručila u Algoritmu treba ŠEST MJESECI da dođe iz Italije! Prije bi ju sama pješke donijela headbang

-prvo putovanje: tjedan poslije Uskrsa, nekih pet dana Bologna, Ravenna i moja draga Firenze. Me happy smijeh

-drugo putovanje: Slovačka, druga polovica travnja, tjedan dana. Me još više happy nut

-još sto stvari koje ne mogu ugurati u natuknicu. Uglavnom se tiču Bologne. Ne grada. Sistema. Svaki dan mi odnese dio života. I mojim kolegama. Čekam dan kada će netko zaskočiti Primorca u mraku i zahvaliti mu na svemu što nam je učinio

-obilazim vas koliko i kad mogu. A sad na štrebanje. Sutra je usmeni iz talijanskog mah

Ciao!


UPDATE (1.2. 16:35h)
I jučer je super prošlo i pala je još jedna nevjerojatna petica thumbup

- 15:49 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna