nedjelja, 09.03.2008.

Sinoć smo lumpali

boomp3.com

Joooj jučer sam nakon dugo vremena planirano i bez ičijeg roćkasa izašla van u Zagrebu (ne u Firenzi, niti na moru).

Dogovarala sam se s kolegama slovakistima jer nikako da dogovorimo neku pijanku ali kao i uvijek uspjele smo se dogovoriti dvije, Nina i ja, al mi smo imale takvu vražju volju da nas nije diralo. Još su nam se trebali pridružit dvoje, Samantha i Dario.

Na trgu smo srele slučajno dvije kolegice sa Filozofskog pa smo umjesto u Pintu otišle u Istarski. Tamo smo čavrljale, popile koju pivu i medicu a budući da se tamo već u 22h zatvara, još smo i u Pintu navratile gdje smo čak bile i počašćene. Dobro zagrijane zaputile smo se u Tvornicu gdje je bio Ladies night, za cure besplatan upad i jedno gratis pivo. I Studio 54, naravno cerek

Očekivale smo gužvu ali ono što nas je dočekalo me prestravilo…. Ljudi ko da se dijelilo ne znam šta, masa se gura, ljudi zauzeli pola ceste, nešto strašno…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Iako su cure našle nekog poznatog ko je praktički bio pred ulazom ja sam rekla no way da ulazim u takvu Tvornicu i nazvala Dadu, naj frenda, s kojim sam se dopisivala i rekao je da možda dođe. On je taman kretao s kvarta, ja sam mu rekla kakvo je stanje pa je pitao oćemo u Sax. „Bilo di, ja u Tvornicu ne idem.“ I tako mi otišli u Sax di je svirala kao neka rokerija al da me pitate sad da kažem jednu stvar koja je svirala – neam pojma. Sinoć bi mi valjda i na technu bilo dobro. Cugali smo pivicu i tračali fax (opet fax, pa di nam je pamet bila). U međuvremenu su Nina i Samantha s dečkom isto odlučili doć u Sax. Došao je i Dario s posla i tako smo čavrljali, đuskali kako to već ide da bi mi u jednom trenutku Samantha rekla da se okrenem. Nina i Dario su se barili ko dva tinejdžera… Totalno smo ostale paf i ja sam napravila totalno pijanu bruku jer sam otišla metar dalje do grupe nekih cura koje su me u čudu gledale, da bih im ja istrkeljala nešto u stilu da su mi se frendovi zbarili i da ja ne mogu vjerovat i da sam se morala maknut, nešto uglavnom u tom stilu ne sjećam se točno al se sjećam da me cura tak pogledala da me čak i u tom pijanom stanju bilo sram. Oko dva smo se pokupili jer sam ja skužila da su mi snage na izmaku, imala sam osjećaj da je 4. Sve u svemu bilo je zanimljivo. Ovom se ne bih nikad nadala jer nas je na slovačkom 13, od toga dva dečka i nisam mislila da će tu ikad išta bit. U svakom slučaju 18.4. idemo na šest dana u Slovačku, ko zna šta će se tamo sve događat. Jedva čekam, ne moram vam ni pričat.

Fax je inače krenuo punom parom, već ovaj tjedan je bio naporan, predavanja, zadaće i tako dalje, a još treba počet i sa radnjom za slovački.

Niste se baš pretrgli od pogađanja enivej nismo tako grozan narod kako mislite jer je na osmom mjestu, zajedno s još pet gradova. Ima 23 vraćena mobitela. Zapravo jedan više, ali stariji gospodin koji ga je našao nije se znao služiti njime pa je čekao da mu drugi dan dođe kćerka – prošlo je više od 24 sata pa se mobitel brojao kao otuđen zubo

Proljeće nam kuca na vrata, inspirirali me šafrani u šumi pa imate priliku uživati u novom dizajnu. Nadam se da vam se sviđa. Na njemu zahvaljujem Lanni aka Isabelle kiss

Svraćam vam pozornost na banner u boxu vezano uz aukciju Radionice snova. Sve o aukciji pročitajte tamo i pridružite nam se, ja sam već pobjedila u bidanju za jednu predivnu narukvicu. The more the marrier

Ciao!

- 20:20 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna