subota, 17.05.2008.

Ljubav zaslužuje to

boomp3.com

Zaposlenje moje drage kolegice u Bircu rezultiralo je da sada još više visimo tamo, i po tri puta na dan, i po nekoliko sati. Prijava za Bratislavu je poslana. Sad se samo čeka konačan odgovor. Planira se ljeto. Zapravo, radi Bratislave već je uglavnom isplanirano. Rokovi, desetak dana na moru pa koji dan u Zg i to je to. Da. Rokovi. Još malo.

Sinoć sam s dragim prošetala Tkalčom. Popili smo točenu Krušovice (češko pivo) i razgovarali, razgovarali. Definitivno ću morat inicirati češće da večer provedemo tako umjesto buljenja u telku. Image Hosted by ImageShack.us
Ponovo su se vodile priče o funkcioniranju jednog i drugog i o našoj različitosti. To je vječni zaključak. Drukčiji. Razmišljanje. Stvari koje nas okupiraju. Znam da ima puno više problema nego ja. Ali to ne znači da je moja tolerancija beskrajna. Glavno da razgovaramo. Dok razgovaramo, dobro je. Tako ćemo na kraju krajeva najbolje i shvatiti ako stvarno nismo jedno za drugo.

Image Hosted by ImageShack.us
Jeste gledali Gray ovaj tjedan? Onaj kraj… Izzie i George. Kad su zaključili da za njih nije pravi trenutak. Ali da se vole. Može li to biti tako? Da se neko uistinu iskreno voli ali da je jednostavno krivi trenutak jači od toga? Ili je nemoguće da prava ljubav bude u krivo vrijeme? Tisuću puta pomislim da će me godine u kojima sam ušla u vezu koštati te veze jednog dana u budućnosti. Sedam–osam godina je puno za vezu. A ja se prije 25. te ne namjeravam udati. A nije da možeš stisnuti pauzu pa nastaviti gdje si stao tamo negdje za dvije godine. Ali na ljubavi je da sve pobijedi, ne? eek

Kako jedna stvar povlači drugu tako sam ja nakon manje od tjedan dana imala drugi blog susret. Našla sam se na kavi s dragom Luki. Ona je podrijetlom Slovakinja i jedna jako draga osoba koja mi jako želi pomoći sa mojim slovačkim. Razmijenile smo čak i darove. Dobila sam fine jagodice, majicu i blok sa motivima Bratislave i knjigu Ludwiga Bauera Kratka kronika porodice Weber, gdje me najviše oduševila posveta: Ne možemo činiti ništa veliko – samo male stvari s velikom ljubavlju, citat Majke Tereze. Nekako smo obje bile u žurbi ali već smo dogovorile ponovni susret na Bundeku gdje će nam se pridružiti i njena mezimica španielka Goldie, a ja ću uživati u prisustvu psa, koje mi stalno fali otkako nema mog Alfija no

Već vam dugo nisam pisala o onom mom posliću. Nije da imam nešto puno, al eto da znate da je sve u redu. Odluka je definitivno bila prava. Lijepi novci za malo posla. Osim toga, nagledam se stvarno svakakvih ljudi. Ipak je to neki poseban svijet gdje dolaze svakakvi ljudi od svuda. A vrijeme leti, ne mogu vjerovat da je prošlo već osam mjeseci kako sam se preispitivala bih – ne bih.

Razočarali ste me s onim da se smajlić valja od smijeha. Ja već godinu dana živim u drugom uvjerenju. I mislim da će to za mene ostat taj smajlić. Kao reže si vrat, ono, nekaj mu je prekoma, kužite, ne? Pa ako vam bude na nekom ne baš logičnom mjestu (ili vam je možda već bio), nemojte se čuditi smijeh

A tko hoće s nama drugi put, nek se javi. Everyone is invited party
Ciao!

- 16:30 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna