četvrtak, 19.06.2008.

Na putu prema...



Moram počet sa negativnom temom jer jednostavno ne mogu preć preko ovih smrti mladih ljudi. Ne znam jesu me starci previše odgajali u ružičastom svijetu. Ali čini mi se da prije nije bila situacija da se sa 20 godina moraš bojat za svoj život. Znam, ne bih trebala tako razmišljati, ali ja sam pesimist i na svijet uvijek gledam crnije nego drugi. I onda vidim sljedeće. Ovom je stalo srce dok je išao na utakmicu. Drugog su stukli dok se vraćao s koncerta. A trećem se dogodilo pitaj Boga kaj. Činjenica je sto posto da je danas manje sigurno kao nekad. Bez obzira što prije nije bilo tolko medija pa se o tome manje pisalo. A ja znate često razmišljam negativno. I još onda kad pročitam takve stvari totalno freaks me out… Dečki – samo vama svira bend na nebu

Pred par dana bio je kompiću s kvarta roćkas. Dok sam išla u srednju neko vrijeme sam se uglavnom s dečkima družila. Ti moji kvartovski dečkići. I to mi je bilo super. Društvo dečki totalno je imalo svoje draži. Kasnije se to razvodnilo, i te grupice se još danas mijenjaju iz dana u dan. Iako smo si svi još donekle dobri i sa svakim mogu popit kavu kad ga sretnem. Nego, kako je frendu bio roćkas našli smo se u Našem bircu da nazdravimo, ja i njih par muških. I to su onda totalno posebne spike. Pogotovo nakon pivice. Jer oni zaborave opće da sam ja žensko. I onda se čovjek nasluša svega. I što bi htio i što ne bi. I što su sve jadnim curama napravili ovih godina zujo Al smiješno je. Jbga.

Tekme i dalje pomno pratim. Sa malo manje alkohola smijehImage Hosted by ImageShack.us
Jako me vesele al se i bojim da ne poljubimo zemlju prebrzo. Jer stvarno su nas vinuli u visine. Onaj frend, iz Australije kojeg sam ponovo našla prek Facea, veli da nas čak i tamo vide u finalu s Nizozemcima. Dečki su oduševili svijet.
Zadnje dvije sam pratila u Našem a najvatreniji navijač koji je skakao na svaki povik bio je ovaj gospodin sa strane.

Jučer sam riješila prvi ispit, i to sa peticom! Moja Luki bit će posebno ponosna jer se radi o jezičnima iz slovačkog. To je većim dijelom postignuto radom kroz godinu jer učenje mi baš i ne ide. Ja sam u glavi već na moru i knjiga nikako da mi padne u ruke.

Latest news je i da sam mijenjala frizuricu. Nadam se da će vam se svidjeti.

Ciao! od plavuše Assi ;)

Image Hosted by ImageShack.us

- 18:02 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna