utorak, 09.09.2008.

Život stati neće

Image Hosted by ImageShack.us



Ou maj Gad.
Life for rent me totalno drži. Prije dva mjeseca sam vam tu stvar stavila u post, ali nekako mi se stalno vrti po glavi. Nije da ja stvarno ništa nemam i da mi je život tolka negativa a opet nekako se nalazim u toj stvari. Baš mi paše. Zažmirim, i poželim biti djevojka na ovoj slici, odjahati u suton negdje bez brige, pameti, problema i cijelog svijeta.

Lanjski rujan bio je mjesec u kojem sam napisala najviše (17) postova. Sad ono nije da nemam kaj za napisat al nekako mi se ne da. Iako imam dosta stvari koje mi se događaju i koje bi trebala istrest negdje uvijek nekako završi „ma dok ja to napišem“ ili se pokušam centrirat na jednu temu pa mi se sve to razvodni i tako….

Kako to već ide, nostalgija za SASom ne steže više tolko srce, što ne znači da mi više ne fali i da se ne bih i sad odmah vratila. Najbolji lijek bili su moji slovakisti, kava u Bircu i naše stare priče i zajebancije. Stvarno volim naše društvo. I stvarno su mi nedostajali cerek
Kad sam odlazila sa SASa bilo je to bez suza. Nekako me to drži u zadnje vrijeme. Što me pomalo i brine jer sam uvijek bila dežurna dolina suza kad god bi postojao i najmanji razlog. A odlazak sa SASa je definitivno bio velik. A ja – ni kapi eek
Suze mi je zato izmamio moj novi prijatelj iz Beograda, Dušan, svojim odgovorom nakon što sam ga pitala zašto se ne javlja.

jao ivo, sa koliko razlicitih kompova sam isao na net u proteklih 10 dana ne znam ni sam. a mejl sam uglavnom proveravao telefonom. obisao sam celu rodbinu, sve ortake i tek sto sam se vratio na svoj komp. barbi nam je poslala mejl one noci kad smo otisli. znaci srce mi se paralo dok sam ga citao. ked som ho cital, vlasy si trhal.. prekopirao sam ga u notepad fajl i drzim ga na desktopu. a sta da vam posaljem? neke pateticne redove u kojima kukam koliko mi sve nedostaje, svi vi i ceo taj sas, kako ne mogu da se naviknem na zivot bez njega, kako mi je cudno kad cujem srpski da se prica na ulici, koliko cesto u prodavnici zaustim na slovackom pa zastanem. juce sam "pomagao" drugarici da spremi ispit iz slovackog za septembar, koliko su me preplavila secanja na sve vas i zezanje ne verujem da sam joj bio od velike pomoci. sve vreme sam zamisljen i razmisljam kako da se vratim ili bilo gde da se maknem odavde. skromni jedan ispit sam prijavio za septembarski rok, knjigu jos nisam ni otvorio, necu ni izaci. poljska knjizevnost-kako to sad da ucim. nekako blaza verzija komunikacije mi je da s vremena na vreme prokomentarisem neku sliku jer me podseca na lepa vremena. cela ta moja avantura u slovackoj je predugo trajala da bi se tako lako privikao natrag. tako da zaista ne znam sta da vam posaljem. lakse mi je kad nekom odgovaram na mejl, imam neku orijentaciju. ovako, sedim i gledam u prazno polje jer nista valjano ne izlazi na ekranu. backspace mi se vec izlizao. valjda ti ovo dokazuje da nisam zaboravio na vas jer da imam bilo kakvu lovu u dzepu, odmah bih zapalio u zagreb da nastavimo gde smo stali. ali tako je kako je. ovde prekidam jer ne znam dokle bi ovo jos moglo da ide u nedogled. puno vas sve pozdravljam i ne brinite, uvek mislim na vas.


Ne moram ni reć da je to jedna od najljepših poruka koje sam ikad primila kiss
Njegovom skorom posjetu baš se i ne mogu nadat, mogu nečijem drugom al neću previše pričat o tome. Ako se dogodi, bit ćete obavješteni.

Sa Lucom, mojim talijanskim „profesorom“, vodila sam nešto drukčiji razgovor:

L: meno male allora che m sono fermato quella sera
I: beh...
L: beh cosa
I: forse diresti che anche questo era un errore
L: non so...pero m sarebbe piaciuto
I: sei troppo...
I: hm

L: troppo?
I: incostante?
L: in che senso?
I: con tue avanture amorose
L: bhe sai ho un po piu di anni di te...
e tante inculate alle spalle
e spesso capita che anche per un solo bacio si rovini un amicizia
e mi sarebbe dispiaciuto con te...


Dakle, spika je bila ta da je on htio nešto jedne večeri, ali nije htio izgubit prijateljstvo. Pa ga je zanimalo dal bi imao šanse da je probao. Ja sam napisala da sam previše vjerna al da prijateljstvo sigruno ne bi izgubio.
Debilno od njega je ispalo što je, kad sam ga pitala za frendicu iz Bg s kojom se bario, rekao da je to bila pogreška i da je to odmah shvatio, da nije vrijedila truda. Glupe, glupe muške izjave bang
Ali mora se priznat da je Ego bio sretan. Rijetko cura koja je u vezi tri i pol godine ima priliku da joj frajer otvoreno prizna da mu se sviđa nut

Reći ću vam još samo da je staroslavenski prošao loše. Riješena je jedino povijest, najlakši od tri dijela i sad čekam… dekanski rok ili da izmolim nešto drugo.
Moram priznat da se i ne osjećam baš najbolje. Niti sam zaslužila da se osjećam bolje. Grižnja je gadna stvar. Ja to uvijek dobro osjetim, a nikad ne naučim nono

Do nadam se skorog posta,
Voli vas Assi
Ciao!

- 17:22 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna