utorak, 16.09.2008.

Dvajsdve

Image Hosted by ImageShack.us



Još prije dvije-tri godine sjećala sam se svakog svog rođendanskog tuluma valjda od desete godine. Što smo radili, tko se s kim posvadio ili (ovi kasniji rođendani) ko se najviše napio. Mislila sam da je nemoguće da to ikad zaboravim. O moguće!

Sjećam se (random)
… da sam oduvijek šizila oko organizacije
… da su uvijek najkul frendice sjedile kraj slavljenice
… kako sam sa sasvim dovoljna dva dečka na roćkasu odjednom morala imati isti broj dečki i cura
… kako sam pobjegla s vlastitog roćkasa jer je školski zavodnik bio na igralištu
… kako sam mrzila što je uvijek bilo zabavno kad je bilo vrijeme za rastanak
… da se nikad nije razriješila misterija je li Darko stvarno popio čistog alkohola koji je stajao kraj telkača
… da sam od desetog do petnaestog rođendana bar jednom na roćkasu plakala. Nekih razloga se još sjećam, nekih ne
… kako sam uništila pol sobe voskom od dušica koje sam posvuda postavljala
… kako sam se osjećala odraslom kad sam se nakon roćkasa doma vratila prvim busom s ekipom
… što se da sam od svoje simpatije na 13. rođendanu dobila plišanog haskija
… da mi je petnaesti rođendan bio najbezveziji jer ga zapravo nisam ni slavila nego smo samo popili cugu u Tkalči. Nakon tjedan dana u srednjoj, stvarno ne znaš ko ga bi pozvao a koga ne
… da nikad nije razriješila misterija je li Ivek na 17. rođendanu stvarno nosio tange ispod bijelih hlača
… kako je za 16. rođendan sve bilo savršeno i da sam se ljubila s nekim tipom koji mi je bio ultrazgodan
… kako sam s Perom pila dalmatino vodku u dvanaestici
… kako sam ponosna bila kad mi je uspio tulum za 18. rođendan

Koji od vas nisu pročitali (ili se žele prijetit) neke moje rođendanske zgode i nezgode možete naći OVDJE

A sad budite kreativni belj
Ciao!

- 00:00 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna