petak, 19.09.2008.

GraviGnost

Boomp3.com

Utorak prošli tjedan bio je jedan od onih zanimljivijih dana.

Nakon što sam napisala ispit iz staroslavenskog otišla sam u knjižnicu na prvi kat. Vraćajući se po uvijek prometnim stepenicama noga mi je skliznula iz mojih skliskih kožnih sandalica. Proletila sam jedno tri štenge i sparkirala svoj cijenjeni guz (ne govorim bzvz u jednini, samo jedan je nadrapao) na rub predzadnje. Štenge, jel blabla Gledala sam zvjezdice oko glave iščekujući onaj samilosni Jesi dobro uz loše prekriveni cerek. Kad ono – čudo se dogodilo i netko je odlučio da danas ne doživim tu sramotu. Tek kad sam se uz bolnu grimasu, pridržavajući se za gelender (zakon riječ) uspjela pridići naišli su prvi ljudi. Tek sad nakon tjedan dana ooogromna odvratnoljubičasta prebolesna masničetina poprimila je žutkastu boju i vraća se u boju kože.

Taj dan iznenadila me i moja prisutnost na almost cool popisu. Zapravo, nisam sama ni skužila nego sam vidla kad mi je Mala Sanja ostavila komentar. Moram priznat da sam se nemalo iznenadila. Pomislila sam jednom – dvaput da bi mi post možda mogao bit zanimljiv za naslovnicu, ali ove liste sam uvijek zamišljala kao hard to get. Prije svega, jer bi neke moje blog frendiće ja već davno očekivala tamo. Al evo, neki su i stigli ubrzo nakon mene, pridužile su mi se Mala Sanja i Gladden, pa smo si sad zajedno fensi – olmoust kul smijeh Malo me strah nepoželjnih izletnika iz RL-a, zasad smo tu di jesmo pa ćemo vidjet.

Ipak, najzanimljiviji dio toga dana bilo je jutro. Moj prvi test. Na trudnoću. Kako sam išla u Slovačku napravila sam pauzu od Yasmina (ne zato kaj mislim da ću umrijet i poštedite me tih prodika hvala). Vratila sam se nešto prije nego je menga trebala doć. Zaželjeli se mi jedno drugog i koristili onu staru kontracepciju prekid snošaja. Uglavnom, trebala teta iz Rusije trebala je stići 31.8. al nikako. Paničar sam po prirodi a svakim danom sve mi je manje bilo do zajebancije. I tako ja u petak (5.9.) odlučim – ak ne dođe do ponedjeljka kupuje se test.

Image Hosted by ImageShack.us



Nedjelja je već stvarno bila kriza. Već sam se počela suočavati sa svim što me čeka. Za početak – mama. Ona je u zadnje vrijeme full zabrijala na sentimentalnost, radi nekih drugih sranja unutar obitelji imam osjećaj da traži čak neku zaštitu kod mene. Više ljubavi i dokaza da mene neće izgubiti. I zato situacija Mama mislim da se udajem to jest trudna sam nije baš zvučala privlačno. O starom nisam htjela ni razmišljat, to bi već bio step two. Prošlo mi je kroz glavu što s faxom. Uređenje stana kod njega, koji je i tak gotovo pripremljen, samo ga treba urediti. Kako me njegova mama uči kuhati. Ja s trbuhom. Waaaaaaa! Ma zaboga, nije moguće. I iako zapravo i je bilo malo moguće, umirala sam od straha.

Ali ima još nešto što me mučilo. Jedna od ljudskih osobina koje stvarno ne volim je licemjerje. Razmišljala sam o tome koliko sam puta iskritizirala cure koje su se tako zaletile i ostale trudne. Ja bih sad mogla biti jedna od njih. Tu bi sad dobro došla jedna od onih poslovica al se nikako ne mogu sjetit prave. Možda ona – rugala se sova sjenici.
Shvatila sam daje tu u pitanju više faktora koji te okružuju kad ti se dogodi "mlada" trudnoća. Prvo je frajer – nije isto jeste li se upoznali tu večer ili ste zajedno već neko vrijeme, družite se od srednje škole il šta već. Bitna je i neka dob, ali i psihička zrelost. Obrazovanje i financijska situacija – netko potpuno nesređen imat će velikih problema ako mu odjednom dođe i neplanirana beba. Za ženu je bitno da zna nešto o držanju četiri zida u kući – ona sad postaje domaćica. A na kraju krajeva nije ni svejedno je li ti puknuo kondom ili se zajebavaš svaki mjesec tako da brojiš plodne dane, briješ da tablete imaju efekt još mjesec nakon što ih prestaneš pit i tako dalje.
I mislim da nisam bila u krivu kad sam kritizirala te mlade cure. Nisam ja o njima mislila ništa loše, nego mislim da za sebe možda nisu napravile najbolje, da im to nije trebalo tako ispast da su bile pažljivije. Ali isto tako ne bih mogla reć da je imao krivo neko ko bi meni to rekao. Ali to se događa. I ljudi se s tim nose bez obzira u kakvim se životnim situacijama nalazili. Tako bih i ja. Jer dijete je prije svega dar.

Ali drago mi je da ću ja svoj dar pričekati za koji od idućih rođendana.
Grlim drage blogere kiss
Ciao!

- 13:35 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna