srijeda, 01.10.2008.

Rujanfest-zadnji dan

Boomp3.com

Image Hosted by ImageShack.us



Dragi je u subotu generalno zaribao stvar.
Bundeka nismo vidjeli, niti smo uživali u Crvenoj jabuci koju oboje volimo, niti smo se uopće vidjeli. Ne da mi se o tome poanta je da je za pokoru dobio odlazak na Balašević tribute (iako Djoleta ne sluša).

Vanjska temperatura bila je pristojna pa smo (više ili manje veselo) išli vidjeti što tamo ima. Od parkinga smo se vozili simpatičnim turističkim vlakićem, koji je pun pogodak uopće me čudi da su se toga dosjetili. Čim smo prošli kroz „ulaz“ (iako se spominjanih deset kuna nije naplaćivalo), ostala sam iznenađena. Pa to je pravi sajam! Podsjetilo me na ona seoska proštenja ili tako nešto i dopalo mi se na prvi pogled. Došli smo do Obrtničkog šatora i pročavrljali s kolegicom koja je tamo radila svih ovih dana. Kaže da ne zna još kolko će para dobit, al da joj je bilo super, dobila je hrpu poklončića, jela i pila za džabe i tako to. Pokupila i prehladu doduše al Bože moj…

Sljedeća na redu bila je Slavonska kuća. Tamo smo uočili zanimljivu gastronomsku ponudu, uzeli Osječko pivo i krenuli dalje da vidimo di je što. Našli smo šator koji se zvao Rock pivnica, gdje je u neko doba trebao svirat Balašević tribute. Kraj njega je bila neka nova fora Dancing heads. Oni imaju različite uzorke, npr. lambadu, i onda na ta smiješna tijela montiraju tvoju glavu. Nije loše za smijat se drugim ljudima smijeh

Produžili smo u lunapark gdje dragi nije odolio pucanju pa ga je razljutila neispravna puška zubo Navlakuša totalna, al ako ništa drugo ostao mi je garfield privjesak za uspomenu. Našli smo i glavni šator gdje je na programu bio Merlin a onda se vratili u Slavonsku kuću. Tamo smo popili pivo uz tamburaše koji su svirali slavonske, ali i zagorske (meni drage Suze za zagorske brege) i dalmatinske. Dragi se fino napapao kulena, dok sam ga ja samo degustirala, nisam fan ljutog. Navratila nam je i Kenya sa svojim dragim. Dala sam joj poklon od Nine s kojom sam bila dan prije na kavi i koja je u Zagreb došla ko Deda mraz, sa poklončićem za svakoga pa joj i ovdje kažem Tnx draga kiss

Uzeli smo si kestene, pridružio nam se moj kolega s frendicom i otišli smo do Rock pivnice. Načavrljali smo se a oni su se i najeli i oko 23.45 napokon su počeli svirati. Sat vremena sam uživala u Vasi Ladačkom, Svirajte mi jesen stiže, Mirka, Ne lomite mi bagrenje i u činjenici da mogu Njega zagrlit uz te pjesme. Onda smo se zaputili doma jer ga je čekao novi radni dan.

Dojmovi su mi super. Prava veselica, sa puno ljudi a svugdje se nešto događa tako da zapravo ne znaš gdje bi bio. Iduće godine se definitivno neću najest doma, a i neću ga posjetiti samo jedan dan. Već se veselim. Šteta što je fotić još na popravku pa nikakvu digitalnu dokumentaciju nemam.

Ciao!

- 15:54 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna