utorak, 07.10.2008.

Piccolina Assi

Otac je nedavno kupio novo čudo tehnologije, skener. Pa je napokon došao u moje ruke, a prvo što sam napravila bilo je skeniranje nekih slika iz mog prvog albuma. Bilo mi je žao odljepljivat foliju pa nisu baš najčistije, al to je manje bitno. Uživajte!

Naj i njena mama, Brbela i njena a ja kod moje u trbuhu sretan
Image Hosted by ImageShack.us



Stigla sam! party
Image Hosted by ImageShack.us


Mama i ja cerek
Image Hosted by ImageShack.us


Naj i Brbela
Image Hosted by ImageShack.us


Ubojiti pogled cool
Image Hosted by ImageShack.us


Velika braća i ja na kupanju zubo
Image Hosted by ImageShack.us



PS: ja odoh na Rab pa me nema nekoliko dana. Čuvajte se za to vrijeme :)
Ciao!

- 16:03 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna