subota, 01.11.2008.

Sve je kriv Helovin

Trenutno sam… prilično u banani.

Brijem da me ovaj život s premalo rasporeda vodi u propast.
Slušam trenutno samo talijanski, i to pitanje do kada. Cijela situacija još nije riješena. I samo čekam da cijela ta moja cooliranost pukne i da napravim neki shit koji je i tako trenutno normalan u ovoj našoj metropoli pa valjda više nikog ne bi ni začudio. Ili možda bi.

Užasno uviđam kolko sam letargična dok mi se ne nametnu obaveze, imam osjećaj da bi godinu dana mogla potratiti na gluposti, kolko god se zbog toga loše osjećala, kolko god bi me ubila ta praznina, monotonija, i sve ostalo što ide s takvim ponašanjem. Kao neki go with the flow.. pa se ti prepusti u to neko stanje statusa quo.

Image Hosted by ImageShack.us
Kao sve mi je lijepo i ništa mi nije lijepo. Vraga mi je lijepo! Karijera mi je trenutno u banani al u tom mi se ne da ni pisat kolko je komplicirano već tjednima i neizvjesno i sve. S Njim je lijepo. Stvarno. Ali i o tom sam u zadnje vrijeme razmišljala. Kako se to mijenja. Oni koji su imali duge veze (da ne govorim o brakovima) vjerojatno će me shvatit. Razmišljala sam kakva sam bila do prije četiri godine kad sam njega upoznala. Da, jučer je bilo točno četiri godine. Razmišljala sam o zaljubljenosti. Onoj čistoj leptirići-u-trbuhu zaljubljenosti. Kako sam se voljela ljubakati. Kako sam ludila kad se po nekoliko sati ne bi čuli makar porukom. Kako je odvojenost od njega bila grozna žrtva. On je danas ljubav mog života. Al kad skužim da sam se pomirila s tim da nema stalnih ljubakanja, da se jednom čujemo za cijeli dan i da po četiri dana ekšli mogu preživjet bez njega bez da radim dramu… ono. Ide mi na kurac što to tak kao ide. I u biti ja sam zajedno s njim složila takvu vezu, uz uzajamnu toleranciju, prilagodbu i ne znam šta sve ne. Al mi opet nije OK nekad.

I živcira me što se jedva prisilim da dignem guzicu i krenem nekamo i onda dobijem želju za izlazak a shvatim da je ekipa zaružila jučer jer je bio kao taj neki helovin i da nemrem svaki dan nać ekipu za izlazak ko nekad. I onda odem doma i u subotu navečer na Sisvete, nakon kojeg gemišta, napišem ovako pametan post.

Sve pet.
Ciao!

- 23:19 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna