subota, 15.11.2008.

Ništa specijalno

Još uvijek sam vjerni fan Operacije trijumf pa evo vam nastupa mog ženskog favorita u duetu sa pjevačicom Kaliope sa prošle gale:



Eto me malo da vam se javim.
Već nekoliko dana mislim na blog, ima nekih stvari koje bi napisala ali krenem pa ne znam kako bi razvila misao, pa shvatim da mi se ne da pisat o tome pa odustanem.

Kod mene još uvijek vlada beživotnost, koju ovaj tjedan pokušavam riješiti (d)ruženjem party U srijedu sam bila vani sa valjda najdražom prijateljicom s mora koja je malo navratila u metropolu. Moram priznat da mi je taj izlazak dosta dobro došao – barem psihički, o fizičkom nećemo… A danas K1 i K2, moje škorpionke, slave zajedno rođendan. Napokon ću se okupiti sa mojim dragim kolegama s kojima se u zadnje vrijeme slabo vidim – tek su četiri cure uspjele upisati diplomski, a mi ostali čistimo, neki čak idući semestar odoše i na razmjenu cry
Nismo bili svi zajedno valjda otprije ljeta, i ko zna koja će nas prilika opet okupiti. Njih sedmero stvarno su mi dragi a posebno ove dvije slavljenice tako da se nadam dobrom provodu.

Danas sam bila na Interliberu. U startu sam znala da je odlazak u subotu pogreška, ali tako je ispalo. Moja profa N. iz škole stranih jezika imala je prezentaciju sa klincima. Autorica je knjige pomoću koje predaje u osnovnoj školi pa smo došle vidjet kak im ide. Ribice male cerek Super su mi, iznenadilo me koliko toga znaju a pogotovo razumiju. Pjevali su, igrali igre i bili su baš slatkički. Evo nešto slikica:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Nakon što sam ih pogledala, brže bolje sam obavila što sam morala jer je gužva bila abnormalna. Najgora je bila hrpa roditelja sa malom djecom – kolicima koja začas naprave gužvu ili malim nepažljvcima koje taj čas možeš zgaziti u onoj gužvi. Ne kužim poantu, jer ne vjerujem da oni isto na taj način uspiju išta obaviti. Al novce sam potrošila, na talijansko hrvatski rječnik i obrnuto:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I na treću knjigicu L.Weisberger, autorice Vrag nosi Pradu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Imam i prve dvije, dobila sam ih na poklon, i priznajem volim takve lagane pričice čitat.

Nego, kako ste mi vi?
Ciao!

- 15:00 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna