subota, 29.11.2008.

Vama, brižni moji

Dushe moje drage!
Ma što vi za mene brinete! Čak se i Sanjica nakon dugo vremena javila. A ja… ja se kurvam okolo. Ja sam vas potpuno zapostavila jer živim na adresi foruma o Operaciji trijumf i navukla sam se do ludila – to je prvi sajt koji otvorim i zadnji koji zatvorim. A otvoren je cijelo vrijeme Smileys

Tako da ne brinete, moja depresivna faza je donekle prošla. Samo sam sama sebi nezanimljiva za pisanje jer jedino ono bi vam mogla pisati je kako je tko otpjevao na probi i šta je izvalio koji forumaš – a ne zanima vas to. Prošli post nije znak moje depresije – o toj bilježnici sam htjela već pisati, to je tek jedna moja uspomena a sad je eto bila prilika da to podijelim s vama. Al hvala vam što ste tako divni kiss

Glavna novost je – službeno sam upisana u autoškolu djashja Došao je i taj dan. Predavanja su počela u srijedu a negdje oko nove počet će i vožnja. MAMAAA! Mogu ja to, jel tako?
Predavanja na faxu idu normalnim ritmom, prošla sam jedan kolokvij i tako.

Sa dragim sve OK, razmišljamo o dočeku a jedna od opcija je pansion na Sljemenu sa noćenjem.

Ovo stavljam u kategoriju najgluplji post do sada.
Željela sam samo da znate da je sve OK. Sve ću vas obić ovih dana. I vratit ću se ja stara već. Najkasnije tamo početkom siječnja, kad operacija završi Smileys I ako me nema, to je zato što nemam niš pametno za reći. Ako me trebate, dođite na forum smijeh

Još uvijek vas voli jako vaša Assi. Nadam se da i vi mene, bar malo
Ciao!

UPDATE 3.12. 10:48
Da informiram sve vas koji ponekad bacite oko - gala je otkazana zbog smrti sina (24) članice žirija Marine Tucaković. Uzrok smrti se još ne zna.

- 20:24 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna