nedjelja, 28.12.2008.

Ispočetka



Kad sam lani pisala rezime za proteklu godinu usput sam pjevala onu sretna tebi dušo nova meni dobra je i ovapjeva Pa, lijepo je u svakom slučaju imati potrebu zapjevati tu pjesmu i pred ovu novu godinu. Dve dobre za redom – mora da će iduća bit brutalna! Ma šalim se, nećemo negativno.

Što očekujem od iduće godine?

> Kao i svi, na prvom mjestu zdravlje.
> Zatim nastavak uživanja u ljubavi, bez nekih većih kriza, preispitivanja i slično. Nikako ne postati još jedna mlada mama. Not yet! :ima fobije:
> Potpuno čišćenje druge i uspješno (kolko je moguće) čišćenje treće. Napokon odlučiti što će biti s magisterijem.
> Opet putovati. Opet na terensku u Slovačku i nadam se na ljeto u Rim. I još ponešto ako Bog da.
> Nastaviti zarađivati sitne pare. Po mogućnosti nedjeljnom posliću dodati instrukcije.

Još jedna velika stvar... Suočila sam se s tom nekom fakin fobijom od auta i vozačkog. I odlučila protiv toga. Ne ubrzo. Nego u devetom mjesecu, kada će počet akademska godina koja će se sastojati od čišćenja svih zaostataka pa ću imat dosta vremena. Nadam se da me ti silni mjeseci neće pokolebati u odluci.


Zdravlja je hvala Bogu bilo, osim ove prehlade koja me zadnjih dana uhvatila nisam imala nikakvih problema a nikakvih većih nisu imali ni moji dragi ljudi.

Image Hosted by ImageShack.us
U ljubavi kriza uvijek ima, al zadnjih mjeseci nismo imali nikakvu veću svađu i stvarno sam presretna, zaljubljena i nakon četiri godine veze (kolko god me ljuti zujo ). Proživjela sam prvi test na trudnoću, koji je srećom bio negativan (i time zaslužila svoju prvu naslovnicu).

Joj s faksom je bilo najviše problema. Zapravo banalni razlog koji me skoro koštao gubitka studija stvarno mi je zadao najveće muke u ovoj godini. To mi je najveći cilj u idućoj, već i veljači zapravo, riješit se tog zla od staroslavenskog. Niko onda sretniji od mene.

Italija me ove godine nije vidjela al zato je Slovačka čak dvaput. Ljeto u Bratislavi bilo je nezaboravno, donijelo mi nova prijateljstva od kojih će neka nadam se imati veze sa mojim putovanjima u idućoj godini.

Nedjeljni poslić i dalje funkcionira a umjesto instrukcija, ja sam odmah prešla na prijevode zujo thumbup No, o tom već sve znate pa neću ponovo.

Ne znam čini li mi se to zato što sam prvi već zaboravila, al drugi dio godine bio je puno intenzivniji, čak možda jedna prekretnica u mom životu. Počevši od cijele frke sa studijem. Prijevodom sa Luki. Nakon što sam lani bila pratnja dragom, ove godine sam dobila svoj prvi poziv za kumstvo – firmano. A dogodilo se i to – upisala sam taj famozni vozački. Propisi su položeni a sa novom godinom sjedam u auto. I iako sam još uvijek pod fobijom, šta je tu je, sad idemo.

Puno se još lijepih stvari dogodilo. Brat mi se zaručio (nadam se skoro nekom datumu svadbe). Družila sam se s dragim blogerima. Zakačila sam se na forum gdje sam isto našla drage ljude diljem Balkana. Obnovila sam neke stare kontakte – ljude koji stanuju daleko i one iz osnovne. I ono najvažnije, mali divni trenuci s dragim, puni stiskanja i tepanja cerek Uh, već dugo nisam gledala na svoj život s ovako vedre strane!

Bilo je i ne baš lijepih stvari, ali manje, i njih treba zaboraviti a ne zapisivati.
Jedina tužna stvar koju neću i ne želim zaboraviti je Tomislav.Image Hosted by ImageShack.us


Dragi moji prijatelji! Želim vam dobar provod na dočeku gdje god to bilo. Da vam 2009. bude puna ljubavi, zdravlja, sreće, veselija i uspješnija od svih do sada! Živjeli vi meni party kiss

Image Hosted by ImageShack.us



Ciao!

- 21:25 - Komentari (31) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna