petak, 17.04.2009.

Rekla sam da ću doći

Image Hosted by ImageShack.us
Ima dana kada mi stvarno sve ovo fali.
Onaj stari osjećaj da se nekomu mogu izjadat, izbacit sve iz sebe onako bezbrižno.
Ali rijetki su oni koji još nisu imali priliku doživjeti da se ovo mjesto nakon nekog vremena mijenja. Anonimnost nestane. Virtualni likovi postanu stvarni. I sve ostalo što već dolazi s time.

Mjesec i pol kako sam zatvorila blog i jedno dva kako sam napisala zadnji post prohujala su kao vjetar. Stvarno se svašta događalo. A navika se s vremenom izbije.
Al eto, petak navečer je, ja sam sama i gledam telku pa rekoh da navratim i pitam vas malo - kako ste prijatelji? kiss

Ciao!

- 22:26 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna