utorak, 21.04.2009.

JVDPONAPN

Image Hosted by ImageShack.us


Ja. Ko i vrijeme, čas super, čas banana.
Vrijeme. Imam ga uglavnom, i koristim vrlo nekvalitetno.
Dizajn. Zato što sam htjela nešto drukčije, upadljivo i koje odražava stanje uma. Evo stigla kočija. Vratit će se i konji već.
Pločice. Postavljene i navodno divne, ja nisam vidla. Slijedi postavljanje crno-bijelih u boravku to be.
Otrovna. Carice!
Nokti. Jedna od faza priprema za subotnju ulogu firmane (krizmane) kume. Bit će superkul.
Auto. ...i ja i nakon trideset sati na Vi. Tako da mi slijede dodatni pa ćemo vidjet....
Putovanje. U Rijeku i okolicu. Sa Kenyjom. Zašto da ne?
Najvažnije. Moj brat indijanskog imena Zakleti Neženja ženi se u devetom mjesecu!!! Bit će to vrh svadba.... party nut

- 13:53 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna