srijeda, 29.07.2009.

Oprez - odojak na cesti!

Image Hosted by ImageShack.us



Neki tako obični trenuci u životu ponekad ostaju zabilježeni u nama. Jedan od tih trenutaka za mene je onaj kad bih se spakirala za more. Uglavnom sam odlazila na razdoblja od otprilike dva mjeseca. Te večeri dugo ne bih mogla zaspati. Onda bih prebirala po mislima ono što ostavljam – svakodnevnicu, ekipu; i ono što me čeka – more i morsko društvo. Razmišljala bih o prošlom ljetu i što se od onda promijenilo a što nije. Hoću li opet cmoljiti za istim tipom. I što će se sve promijeniti na kvartu i u zg ekipi dok sam na moru.

Tako nekako bilo je i ove godine. Osim onog dijela o frajeru – moj frajer je išao sa mnom cerek Razna sjećanja su se vrtjela glavom. Ali onako napucana adrenalinom od uvijek stresnog pakiranja morala sam se prisiliti na ta tri sata sna. Čekali su me prvi kilometri na autocesti.

Čudan je prizor kad se digneš u sred noći i vidiš gro ljudi na ulicama. Što zapravo uopće nije čudno obzirom da je bila subota oko pola 4. Uključivanje na autocestu; prvi put kad mi je brzinomjer pokazao oko 100km/h mislila sam da me neko teleportirao nazad na suvozačko mjesto i uvalio mi volan u ruke a auto ide sam zujo Trebalo mi je vremena da se naviknem.

Taman sam se malo oslobodila grča kad odjednom – crvena boja na cesti – ma jel moguće da je to krv – živina – dumdum – i opet cesta. To je prošlo kroz moju glavu u otprilike tri sekunde. Nasred fakin autoceste – mrtvo prase!! eek
Još se ne možemo dogovorit jel bilo divlje il ne. Ja tvrdim da je 100% bilo rozo i da je ograda bila previsoka da tam dođe divlje prase iako ne znam otkud se ovo drugo moglo stvorit. Dragi tvrdi da sam luda. Osjećaj je bio kao da sam prešla prek hupsera. Sa 110km/h. Sreća da sam ostala tolko šokirana da nisam skrenula ili zakočila i napravila neko drugo sranje. A i punto, autić čija sam vlasnica postala prije mjesec dana, se iskazao – prošao je bez ozljeda.

U mom mjestašcu je divno kao uvijek, a vama evo par slika jedne šetnje po Zadru.
Nadam se da i vi uživate. Svima jedna slana pusa!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


note to myself: podhitno novi dizajn
Ciao!

- 12:10 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna