ponedjeljak, 31.08.2009.

Obilježavanje Dana ustava Slovačke republike na Sajmu automobila

Image Hosted by ImageShack.us



Prvog rujna u Slovačkoj slavi se državni praznik Deň ústavy Slovenskej republiky. Slovaci se prisjećaju 1. rujna 1992., kada je nakon izglašavanja deklaracije o neovisnosti i dogovora o podjeli države na dva dijela – Češku republiku i Slovačku republiku – odobren Ustav novonastale Slovačke republike.
Gospodin Salvaro, koji drži galeriju Zlatni konj na Sajmu automobila na zagrebačkom Jakuševcu, organizirao je druženje da bi obilježio taj dan.

Prisutan je trebao biti slovački veleposlanik Roman Supek no budući da je on bio spriječen došao je njegov zamjenik, gospodin Igor Derco. Kao studentica slovačkog sa gospodinom sam izmjenila par rečenica na njegovom materinjem jeziku i pohvalio je moj izgovor cool Inače mi je ostavio dojam ugodnog i nenametljivog čovjeka. Ispričala sam mu malo koja sam mjesta posjetila i gdje mi se najviše svidjelo.

Image Hosted by ImageShack.us

(g. Derco u razgovoru s novinarkom)

Sa jednom gospođom pričala sam o Bratislavi koju je i ona posjetila, rekla je koliko joj se svidjela, da se osjećala kao doma i da je se dojmila pristupačnost Slovaka. Mogla sam samo kimati glavom jer i sama imam puno lijepih iskustava cerek

Dečka jednog zanimalo je kolika je razlika između slovačkog i hrvatskog jezika. Po meni, najveća je razlika u izgovoru. Ima dosta sličnosti ali nekad te odvedu i na krivi put. Naprimjer, pridjev važny u slovačkom ne znači važan – već ozbiljan.

Image Hosted by ImageShack.us



Sve u svemu, uz slovačku borovičku, zaher tortu sa slovačkom zastavom i slovačku muziku koju nam je donio gospodin Derco, vrijeme je prošlo brzo thumbup Mala sličica je i u jednim novinama, pa kome se da - nek traži! Love Smileys

U duhu prijateljevanja sa raznim zemljama, iduća nedjelja u galeriji Zlatni konj posvećena je Brazilu. Ja ću se oporavljat od svadbe i nema me, al ko voli nek izvoli!

Prospekti o Slovačkoj
Image Hosted by ImageShack.us

Ciao!

- 16:16 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna