nedjelja, 13.09.2009.

Kralj bloga iza rešetaka

Image Hosted by ImageShack.us



Jedna od današnjih glavnih vijesti mnogih internet portala je Anis Omar, blogosfercima poznatiji kao Hybrid. Na vijest sam naletila na Index.hr-u. Lagala bih kad bih rekla da me nije zateklo, zapravo prva stvar koja mi je proletila kroz glavu bila je – vidi, kolke su šanse da postoji tip koji toliko liči na Hybrida!

Sada se javljaju dve skupine ljudi.

Prva je ona koji ga znaju/čitaju.
Nekima je srušena slika idola.
Ima ih koji vjeruju ili žele vjerovati da je sve to neka Hybridova spačka, reklama.
Treći smatraju da su napokon dobili dokaz da je idiot kako su oduvijek tvrdili.

Od anonimaca, tj onih koji su za Hybrida čuli tek danas te tako došli na blog ili ostavljali komentare ispod članaka, najveći je vjerojatno broj onih koji bi mu potrgali ruke.
Velik je broj i onih koji se u raspravu upuštaju više radi pitanja Hybridovog podrijetla (koje je, koliko ja znam sirijsko a ne somalijsko) i boje kože nego samog pitanja droge.

Čitatelji moji znaju da sam upoznala Hybrida pred par mjeseci i na mene je ostavio pozitivan dojam, jednog normalnog neisforsiranog dečka, spremnog na puno zajebancije ali ne ne probisvijeta bez planova za budućnost.
Gotovo ništa ne ide u prilog i teško je vjerovati da je to sve jedna velika zavjera baš protiv Anisa Omara. Pisao je na blogu o dilanju. Totalno krivi potez. A opet ga nitko od nas nije ozbiljno shvatio – jer ko bi pisao o dilanju da stvarno hoda po Kalelargi i prodaje drogu?

Ja mu neću sudit dok ne izađe i ne kaže svoje, pa makar me sad tu dvjesto (pretežno anonimnih) dušebrižnika napalo da sam glupačica, crnčugoljubiteljica, kako ću i ja imat dijete i tralalala. Naišla sam na jedan dobar komentar na portalu večernji.hr:

13.09.2009. u 15:07h pandora je napisao/la:
anise, fakat si budala, kaj ti je ovo trebalo?! imao si kul birc, mogao si objavit knjigu da si se htio malo potrudit i odradit uredivacki posao, imas klince, skoro si diplomirao, sala mala, i koji ce ti k.... sad ovo zuto? s jedni strane zao mi je sto ti se to dogodilo, no s druge pak, sam si si to priskrbio... nadam se da ces proci samo s uvjetom i da ces to onda batalit...


Kako stoje stvari, ovo mu je najbolji mogući razvoj događaja. Pa da nastavi s knjigom i to. Ako ništa, ovo će mu svakako donijeti veći broj čitatelja.
Ciao!

- 18:35 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna