subota, 27.10.2007.

KONCERT ZA TOMIJA!

Image Hosted by ImageShack.us



Ima jedna novost... zahvaljujući Choco, čitanosti njenog bloga i prisutnosti na naslovnici, za našu blog akciju širenja informacija za Tomija, to je došlo do njegovog brata i njega, tako da sam i sa Tomijem jedan mejl izmijenila, jer ga je zanimalo tko sam. A jedan frend mi se pak ponudio da će on sa svojim demo bandom svirati na idućem koncertu za Tomija.

Neam baš neku pismenu inspiraciju, dodat ću vam par slika. Jučer smo dragi i ja bili kod frendova u Markuševcu, di smo se mazili sa jednom buckom od zlatne retriverke sretan

Image Hosted by ImageShack.us


A danas je moj otac slavio roćkas pa je uživao puhajući svjećice sa svoje dvije unučice:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
(sestrinska ljubav smijeh )

Nakon koncerta slijedi post koji već neko vrijeme čeka objavu... do tada...

Ciao!

Kad smo kod koncerta: Gatuzo

UPDATE 30.10. (11:42)
Tek sam sad shvatila kaj sam napisala... Stalno zabrijavam da je koncert danas, tako da sam vam krivo napisala, ovaj postić koji čeka objavu očekujte sutra zubo

- 15:00 - Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna